Alpe Adria working mobility – Intercultural competences in career guidance

Papilot, Zavod, Ljubljana je koordinator projekta Alpe Adria working mobility – Intercultural competences in career guidance. V projektnem partnerstvu moči združujejo Virtualis d.o.o. in Kabi d.o.o. iz Slovenije, Best Inštitut iz Avstrije, Ad Formandum – Socialno podjetje iz Italije ter Hrvaški zavod za zaposlovanje.

  


 

 

 

 

 

 

 

Projekt se izvaja v okviru programa Erasmus +, ki je namenjen krepitvi kompetenc in povečevanju zaposljivosti mladih evropskih državljanov.

Projektne aktivnosti so se pričele v začetku decembra 2014 in bodo trajale do konca avgusta 2016.

Cilj projekta je izboljšati razvoj kompetenc kariernih svetovalcev na področju svetovanja osebam, ki se želijo zaposliti na področju Alpe-Jadran (Avstrija, Italija, Slovenija, Hrvaška).

Projekt se osredotoča predvsem na izboljšanje medkulturnih kompetenc kariernih svetovalcev.

Namen projekta je povečanje zaposljivosti in usposobljenosti oseb (zlasti mladih brezposelnih) za delo v alpsko-jadranski regiji.

Pričakovani rezultati projekta so:

  • Analiza trga dela in obstoječih praks in metod kariernega usmerjanja s poudarkom na kulturnih in jezikovnih kompetencah kariernih svetovalcev v alpsko-jadranski regiji (dokument je dostopen spodaj v priponki)
     
  • Priročnik namenjen kariernim svetovalcem za uspešno mednarodno poklicno svetovanje
     
  • Pilotna izvedba izobraževanja kariernih svetovalcev za mednarodno svetovanje in povečevanje mobilnosti v državah, ki sodelujejo v projektu - Avstriji, Sloveniji, Italiji in na Hrvaškem
     
  • Spletna orodja in materiali za karierne svetovalce in osebe, ki bi se želele zaposliti v tujini
     
  • Mednarodna konferenca projekta
     
  • Pridobitev ECVET potrdila za udeležence programa usposabljanja

 

Pridružite se projektu !

Če bi radi sodelovali v projektu in se udeležili usposabljanja za karierne svetovalce nas kontaktirajte na tom.zajsek@papilot-international.si

 

Poslovni sistem Papilot

produkcija: Kabi d.o.o.